Diari Kenangan Terindah

Untuk Tetamu Yang Sudi Singgah

Hari ini,

aku sempat menjenguk pantai akal yang sarat maklumat di dadanya aku akan pastikan sejarah terus mengalir tanpa noktah namun salam penghargaan tetap kukirimkan buat tamu sulung yang sudi singgah.



Terima kasih dan salam penuh hormat (al-Misri)

p/s- Kepada para tetamu, jangan lupa sign in my guestbook ok...



Sep 15, 2008

Dia Dan Bumi Sakura

Hampir lapan tahun aku tak mendengar berita mamat ni....Hizandie Shuaib merupakan seorang sahabat akrab dan merupakan junior aku di IBMM (Institut Bahasa Melayu Malaysia) suatu ketika dulu. Namun, kini beliau sedang menyambungkan pengajian dalam pengkhususan bahasa Jepun di Tokyo Japanese Language Education Center, Japan . Tapi yang peliknya, bahasa Melayu dia pun tak pernah nak betul.... Jangan marah ya & semoga berjaya bro... Oh ya, jangan lupa ajar orang Jepun macam mana makan belacan. p/s - Sebagai penghormatan aku dedikasikan gambarnya di laman Suara Sang Minda kali ni.

No comments: